mer om tuneringen

Har inte hunnit berätta så mycket om tuneringen idag.
Första matchen spelade vi mot Västra och vann, andra spelade vi mot Gröndal tror jag och vann, tredje mot Bor och förlorade och den sista mot Appladal och vann.
Om Bor skulle ha förlorit mot Gröndal skulle vi ha vunnit och det suger verkligen.. För de gjorde ju mål när det var ca tre sekunder innan slut. Ah, kan väl säga att vi blev lite tjuriga men vi körde stenhårt den sista matchen istället.
Men det är ju första året jag är med och jag är stolt ändå att ha kommit tvåa. Spelade ganska så bra om jag får säga det själv men kunde spela bättre tror jag.
Anna var inte med på grund av att hon hade skadat sig någon dag innan. Annie skadade sig under andra matchen. Hon landade på sin hand/arm och bröt handleden. Så hon fick gå av planen och åka till sjukhuset direkt nästan. Har aldrig sett henne så förut så blev lite rädd. Handen och handleden var ju inte heller så mysig..
Nu hoppas vi alla att hon blir bättre snart! Hon ska ju gå runt med gips i ca fyra veckor.
Jag gjorde inga mål men jag räddade mål, haha.
Jag hoppas verkligen att jag kommer med nästa år också. Grymt roligt var det!
FFF, full fart framåt!
fS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback