Julia häär!

Fick en förfrågan om jag skulle vilja gästblogga här lite men tänkte jag är inte så duktig på det men skulle försöka lite ändå. Om ni inte vet vem jag är och så så heter jag Julia och bor i Lanna och är snart 14 år och mycket intresse till fotboll och kompisar. Som Nellie skrev innan så var min familj och hennes familj i danmark/tyskland och det var trevligt men ganska mycket bilresa/båtresa men jag tror mina föräldrar bel väldigt nöjda med inköpet så ah, Idag har jag även stått i kiosken på anneberg med Evelina lite pengar tjänade vi nog ihop till bik-kassan iallafall. Och just de igår natt tills idag sov jag över med Helena i tält och det roliga var att jag typ skrämde upp henne med att vildsvin skulle komma sen hörde vi något j*vla läten så fick typ panik men så berättade mamma att hon vaknade av det ljudet med och hon sa att det var rådjur, HAH
Men nu måste jag titta på paradise hotell eftersom missat några nu:o
bye, JuliiiaH









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0