Svar #2

För det första så tack så jätte mycket ni ville ställa några frågor och att de varierade sig. Bara för att jag sa att jag skulle svara så gott som jag kunde så tar jag med alla och ska försöka verkligen göra det.

Postat av: Ciic<33
Vad tänker du på när du shoppar? Något som jag kommer att använda, något jag tycker är snyggt osv.
Säg tre klädesplagg du ångrat att du köpt? Ett linne från JC, en guldklänning och sen en svartvit klänning som jag köpte i Thailand tror jag.

Postat av: Annika :)
1.Hur länge har du spelat fotboll? Jadu, kanske i 4-5 år kanske. Jag håller inte koll.
2.Vart redigerar du dina bilder? De mesta är från picnik, picasa3 och sen lite från photoshop (fast gratis då)
3.Bästa vänner? Jenna, Madde, Julia, Nellie, min syster är de som står mig närmast!
4.Bästa platsen? Jag tror det är på en strand i Thailand. Thailand betyder en stor del av mig eftersom jag har min släkt där!
5.Favoritartist? Oj, den var svår, haha. Men det är nog Ulrik Munther faktis!
6.Mest inspererande personen? Jag har inte bara en utan jag slänger ihop från massa olika och gör det till min egna stil.
7. Det är väldigt många men de som jag alltid har i minnet är:
Nellie
Julia
Kandylandy
Linda
Elin
Jessy
8.Hur sminkar du dej? Vad använder du osv? Jag använder mouse/foundation, puder, eyeliner, mascara, vitpenna (ibland), ögonskugga (ibland) och kajalpenna.
9.Bästa minnena sen 2011? När vi åkte till Stockholm/dalarna, såg min första Rix Fm Festival, klassresan/disco, liseberg med Linda och Julia när vi åkte lisebergsbanan flera gånger osv.
10.Börja videoblogga? Ja, jag har funderat på det men jag vill nog video blogga isåfall tillsammans med någon första gången. Men jag lovar jag ska videoblogga någon gång!
11.Gillar du din skola? Både ja och nej. Jag önskar ju att vissa från andra skolor skulle gå i min skola osv. Min klass kanske inte är världens bästa heller men jag lär nog tycka om den mer sen. Och så vill jag ha några från andra klasserna i min klass.
12.Hur länge har du bloggat på denna bloggen? 2011-07-05 började jag skriva på denna efter att jag hade tagit bort min gamla och ångrade det verkligen!
13.Har du varit utomlands?, isf vart? Yes, jag har varit i Danmark, Thailand.
14.Vart vill du bo när du flyttar? Antinge här var jag bor nu, Stockholm eller H-stad.
15.Favvo outfit? Det är nog ett par tights och en stor tröja eller en tjockiströja.
16.Har du för mobil? En urdålig Samsung, haha.
17.Vad vill du ha för mobil? Jag har inte precis tittat in någon ny eftersom jag vill inte bli läskad av en ny. Vill spara de pengarna till annat!
18.Favvo bok? Hm, kanske min Justin Bieber bok? Eller så är det nog en utav Magnus Nordins böcker.
19.Harru för kamera? Jag använder mig just nu av min systers kamera. En Kodak!
20.Lägg upp 5 bilder du bara älskar? Första bilden är från weheartit och de andra är minnen.
Postat av: Adina :)
1. Är du och din kompis Lissie? Inte längre med varandra? Nej, inte för tillfället. Vi var rätt så ofta förr men nej inte nu.
2. Vad harru för mobil? En samsung som sagt, du har bild ovanför!
3.Hur träffade du Karl? Haha, det var på en fotbolls match i Reftele, sen såg jag han på bdb/dw, blev vänner på facebook och sen har vi träffats.
4. Varför dricker du så mycket engeridricka? det är inte bra! Nej jag vet att det inte är så jätte bra och har slutat dricka det så mycket nu för tiden, haha.
5.Reftele eller Hamra? Reftele är det alltid roligt att vara i men i Hamra är det mycket mer mysigare så kan inte välja!
6.Sommar eller vinter? Sommar heltklart! Älskar sommaren, dels för att jag fyller år då, älskar värme osv.
7.Vilka/Vilken kompis står dig närmast? Madde, Julia, Nellie, Jenna och min syster!

Postat av: Annie
Hur många läsare har du? Det varierar lite så kan inte säga exakt men runt 60 till och med 80 ibland som unika läsare sen i det andra som jag inte kommer på vad det heter så ligger den runt 250-300 (ibland mindre)
Sommar eller vinter? Sommar heltklart!
Vem av dina kompisar står dig närmast? Om jag får säga det så är det ju min syster eftersom hon är min syster och som min bästa kompis.
Någon kompis du saknar riktigt mycket? Hm, det är jätte många!

Postat av: Albin
Gillar du stora gröna fiskar som kommer från Malmö? Haha, ohja!

Postat av: Ellen
1.Tycker du jag är snäll? Jag känner inte dig så jätte väl men du är nog snäll.
2. Tycker du om att blogga? Jag tycker det är faktis rätt så roligt! Man kan skriva av sig, om man inte har något att göra så slänger man in inlägg osv.
3.När började du blogga? 2011-07-05
4.Var redigerar du dina bilder? Picnik för det mesta, picasa3 och ibland photoshop (gratis då)
5. Vilka bloggar läser du?
Nellie
Julia
Kandylandy
Linda
Jessy
Elin
Postat av: anonym
Gillar du fortfarande Karl Schultz? Innan gjorde jag det men nu vet jag inte. Han är gosig att gosa med!

Postat av: Sol Holm
1.Vad tycker du om mig? Jag känner ju inte dig så väl men du verkar vara jätte snäll!
2.Vilka är dina bästisar? Madde, Jenna, Nellie, Julia och min syster
3.Vad tycker du om Linnea Jepsen? Det är samma sak där jag kan inte säga så mycket eftersom jag inte känner henne men hon verkar vara jätte snäll hon med!
4.Vilka är dina favorit färger? Neon blå och vit
5.Vad gillar du att göra på fritiden? Festa, mysa med kompisar, titta på film, spela COD och nästan vad som helst.
6.Vem gillar du? Jag gillar tyvärr inte någon nu.
7.Ditt senaste strul? Dennis , heter han.
8.Oskuld? Yesbox!
9.Vill du att vi ska träffas? Det är väl klart att jag vill det!

Postat av: Nellie
-Bästavän/bästavänner? Du, Madde, Julia, Jenna och min syster.
-Favorit kläder? Ett par tights och en stor tröja eller en tjockiströja nog.
-Gillar du någon? Nej tyvärr, det gör jag inte.
-Väl ett minne som är oförglömmt? Hm.. När vi var i Thailand för andra gången nog! Träffade nästan hela släkten i Thailand, åkte till Koh Chang och en massa annat!
-När ska vi sova över nästa gång? :D Haha, när ni kan! Jag kan nästan när som så bara ring/smsa så bestämmer vi!
-Puss, älska dej
Puss, jag älskar dig med!

Postat av: Issa!<3
-Hallo! Hejsansvejsan!
1.Vilka är dina bästa kompisar? Madde, Nellie, Julia, Jenna och min syster!
2. Är du tsm med någon? Nej,tyvärr.
3.Gillar du någon?Vemdå?hehe Haha, jag gillar inte någon nu för tillfället.
4.Hur du många läsare? Nja, vill ha flera!
5.Vi måste väl vara nån dag? eller? Det är klart att vi måste det, Issa!
6.Vilka fråga ska jag ställa nu? ;) Det är bara och fråga på!
-Kram isabelle<3! Kramar

Postat av: Jessy
-Hej ! :D Hallå!
*När kan vi träffas? c: När som bara säg till! Vi måste ju iallafall träffas någon gång, haha.
*Vad använder du för bildredigeringsprogram? Picnik för det mesta, picasa3 och photoshop (gratis)
*Vad för systemkamera vill du ha? :) En Canon EOS 1100D, 550D eller en 500D!
*Hur ser ditt favoritklädesplagg ut? Mina tights med hjärtan på! Åh, så mysiga/sköna de är!
*Vad klarar du dig inte utan en vecka? Maaaaaat! Nej, men det är nog min familj/vänner och mobilen!
*Kan vi gå på en Ulrik Munther konserti i sommar? Så kan vi köa så vi kommer längstfram :D:D (juste, datumen släpps ju snart, så sjukt peppad!!) Klart att vi kan! Bara säg när, var, tid så åker vi!

Postat av: anonym
Vad har hänt mellan dig och Linda? Har ni glidit ifrån varandra? VARFÖR? Det är jätte gulligt att du bryr dig om vad som händer mellan oss just nu men jag tror inte att jag ska säga det här. Linda har sina historier som hon tror det beror på och jag mina. Men vi snackar inte alls nu så, ah.

Postat av: Linda
1. Varför började du blogga? Så jag hade någonstans att kunna skriva av mig, ni får reda på vad jag gör och vad jag gillar osv.
2.Saknar du någon, isf vem? Jag saknar jätte många, om jag skulle skriva alla så skulle de ta flera timmar!
3.Vill du ha tillbaka mig som vän? Det är väl ändå klart, men jag vet inte hur och just nu känns det konstigt.
4.Nöjd med dig själv? Nej, faktis inte! Kunde ha vari snyggare och mitt förslutna kunde vara bättre.
5.Favorit plagg? Mina tights med hjärtan på. Finns bild ovanför!
-Kram Linda
kram fS

 




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback