when i see your face

Jag är lyckligare nu, idag efter skolan drog jag, familjen och Lissie till Ullared. Fick hem en hel del och är grymt nöjd med mitt köp. Även ifall jag inte köpte så mycket så blev jag nöjd. Köpte allt jag behövde så superduper. 
Har tagit kort på mitt köp så det kommer upp i nästa inlägg.
Imorgon blir det ingen match mot Gnosjö men åker nog till Lissie på kvällen och sover där tills söndag. Och på söndag blir det först match med mitt lag mot Gnosjö i Lanna sedan vid fem blir det match med A-laget mot Hillerstorp i Hillerstorp. 
Nästa vecka har man studiedag på onsdag och skoljoggen på fredag som är 12 km, hoppas jag får bättre tid än förra året!
fS
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback