relaxing music

Nu har jag gjort klart svenskan som består av en hel del läsning. Vi läser En ö i havet av Annika Thor och den är ganska så bra hittils. Hur jag läser bäst nu för tiden. Jag brukar alltid lyssna på lite mer livmusik så som har mer bas i sig osv. när jag pluggar och läser men idag skulle jag testa att ha mer lugnande musik så sökte på spotify relaxing music och så kom en hel spellista upp och jag satte igång den. Jag kunde helt plötsligt fokusera ännu bättre, så himla skönt var det och ha den musiken i bakgrunden. Ska nog köra på lugna låtar istället när jag pluggar, går mycket bättre. 
Här kan ni se min spellista med relaxing music som jag tog direkt ur den spellistan jag hittade, relaxing music.
fS
377226_434216869954003_1050980897_n_large
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback