lista

10 saker jag tycker om:
pucko
mina vänner, min familj och släkt
fotboll
skratta
djur
testa på nya grejer
fotografera
sol
shoppa
paintball
 
9 saker jag tycker mindre om:
spindlar
kyla
bada
när min mobil är död och jag behöver den verkligen
hästskit
min frisyr
lektionerna i skolan 
att bråka
när man vill prata med en person men man vågar inte
 
8 platser jag skulle vilja besöka
thailand
jersey shore
australien
new york
miami
disney land
england
en mysig säng
 
 
7 saker jag vill göra i framtiden: 
skaffa mig ett jobb som jag trivs med
spela i landslaget
visa min musik för världen
resa en hel del
ta körkort
köpa mig ett hus ute på landet
skaffa mig en man 
 
 
5 saker jag ser fram emot: 
Ulriks tunering nästa år
dem sista matcherna i serien detta året
mitt eu-körkort
åka till thailand snart igen
julafton
 
4 ord som beskriver mig: 
omtänksam
rolig
galen (ibland)
snäll
 
 
3 saker jag är rädd för: 
när man är ute och går sent på kvällen och det är helt kolsvart
spindlar
höjder
 
 
2 filmer jag tycker om: 
LOL
8 mile
 
1 bra låt: stiftelsen - vart jag än går
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback