I remember when we broke up the first time

Uppdateringen har varit ursel som jag sa att den skulle vara dessa dagar. Lite pågrund av skolan, träningar, matcher och lite mer privata saker som jag inte vill ta upp här. Och jag hoppas ni respekterar det mina vänner. 
Matchen idag vann vi med 1-3, grymt tjejer! Nu är det bara några få matcher kvar innan serien är slut, lite surt men ändå så känns det verkligen att det håller på att ta slut.
Imorgon åker jag och brudarna nog in för en shopping runda och sedan på kvällen åker jag till farbror för att fira honom. Längesedan man var där och så träffade jag min näst älsta kusin i måndags. Brukar knappast träffa Anna och Lina längre, synd. Saknar dem! ♥
Sitter just nu i vardags rummet tillsammans med dadi och syster. Syster sover redan och vi som hade laddat upp kvällen med oreo, godis och film. Fast förstår henne.. Hon väckte mig halv två i natt och så gick vi ner för hon skulle titta på music awards och det höll på till halv fem i natt. Jag sov ungefär hela tiden, skulle bara vara lite sällskap men syster satt och tittade på hela. Jag förstår inte hur hon orkade med skoldagen och matchen sedan, starkt!
fS
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback