Du kommer aldrig tillbaka

Hejhej, tidigare idag städade jag och syster uppevåningen sedan cyklade jag till Reftele för att möta Nellie. Var med henne i någon timme, vi snackade för det mesta och sedan började jag cykla mot Lissie. Jag hade svängt in till tempo innan dess och köpte en burk hallonglass som jag och Lissie ska gotta oss med senare. Just nu i paddocken och är med Lissie när hon rider. Väldigt varmt är det och jag har jeans och en stickad tröja, men vad gör man inte för att bli bättre. 
Ikväll kanske Lissie hänger med och sover över, om hon inte har konfa imorgon. 
Alla har börjat med konfan men inte vi i bredaryd/lanna.. Vi ska typ börja med det i december. 
Ska snart anmäla mig till eu-moppe kurserna med, taggad till hundratio! 
 fS
 
Kommentarer
Postat av: juliiia hölm

bara så du vet börjar vi med konfan 16:e september :DDD

2012-09-01 @ 17:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback