awake but still dreaming

Nu orkar jag verkligen inte plugga mer, hela världen snurrar och huvudvärken börjar komma tillbaka. Har haft det så här i perioder från igår efter jag åt på bambu med laget. Gillar inte det precis, så fort jag ställer mig upp blir jag svimfärdig.. Matchen igår me A-laget var nästan detsamma, kändes som om jag inte var vaken osv. Usch, det måste gå bort!
Har suttit framför tv:n för det mesta idag, har inte orkat göra något annat än det och plugga. Bar upp mitt nattduksbord innan så nu är den klar och allt. Det är lite konstigt att den ser ut som den gjorde innan när jag bar upp den på rummet fast jag målade den två gånger vit, haha. Lite läskigt ändå. 
fS
Sorry Holmis men tyckte denna bilden var väldigt charmig, speciellt du!
Kan inte allt bli som förr? Allt var mycket enklare då. Inga lögner, hemligheter bara kärlek. Alla helger, dagar, sms, telefonsamtal, dampdagar vi hade ihop, jag saknar dem så. Jag kommer ihåg första dagen ihop som om det var igår. Jag älskar er. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback