vi kan göra allting plus lite till

Snart är det avslutning med några till lag i Bik. Kvällen bjuds på tipspromenad, prisutdelning, alla lagen får gå upp på scen, lite gott och äta sedan blir det nog hem. Och disco för dem mindre såklart. 
Jag undrar vem som får lagpriset i år? Än så länge så har ju jag, Madde, Linda, Egget osv. Det som lättar lite på axlarna är ju att vi inte behövde rösta på någon detta året. Jag kan verkligen inte peka ut en i laget eftersom jag tycker alla är värd lagpriset, alla har verkligen utvecklast och vi har blivit ett riktigt bra lag! Börjar redan sakna serien och att spela utomhus. Men jag hoppas vi är med i DM i  år igen och att vi går lite längre!
Imorgon har jag matteprov första timmen och sedan är det som vanligt. På kvällen drar vi ett litet gäng till Holmis och ska fira henne! Stannar där några timmar nog och sedan hem. 
fS
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback