Vi gör saker som vi inte får. Tilllsammans kan vi gå mot rött.

Kom hem från Dennis för någon timme sedan och har hunnit ätit kvällsmat och tvättat bort sminket. Nu sitter jag här och har ingenting att göra egentligen. Ska nog tvätta mina sminkborstar och sånt. Jag hoppas att allt gammalt smink går bort. Borstarna börjar bli lite äckliga. 
Jag har fruktansvärt ont i min tunga, haha. Idag på morgonen skulle man dricka sitt kaffe men är man lite halvt död på morgonen så tänker man inte så jätte långt så började dricka kaffet precis när hon hade hällt upp det och efter det så har jag haft ont i tungan. Gör ont när jag äter, dricker och allt, usch verkligen jobbigt! Men hur lyckas man? Haha. 
Lite senare ikväll kommer dagens låt och lite annat, ses senare. 
fS
Bjuder på en arkivbild
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback