tillsammans kan vi gå mot rött

Ska man gå och lägga sig fast man inte är ett dugg trött? Jag vet inte riktigt. 
Tittar på någon film på sexan och lyssnar på en massa musik. Alla verkar sova så vill inte störa någon genom att skicka iväg ett sms eller så, haha. 
Laget var med i tidningen idag, grymt snygga var vi! Åh, vad jag älskar mitt lag! Nästa år fortsätter vi med 98:e laget, hur bra är inte det?! Åker på två cuper nu i vinter, på tisdag ska vi åka och titta på när damlandslaget spelar, avslutning på torsdag med alla dem andra i bik osv. Och så har vi ett uppehåll på runt tre veckor nu och sedan drar vi igång inomhus träningar. Måste köpa nya inomhus och utomhus skor, haha. Mina ''nya'' fotbollsskor är redan sönder, skit skor! 
Nu ska jag ner och göra lite te och sedan åker jag till Lanna! 
fS
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback