Minnen från 2011

Var i Dalarna och Stockholm med familjen, var i H-stad med Madde, träffade och sov över med Nellie och Julia för första gången tillsammans, var på min första Rix Fm, fotade med Holmis, var på bambu med Madde och syster, tittade på en hel del fotbollsmatcher och fotade massor med bilder på mig när jag nördade mig med Jennas glasögon.
Ett gäng tjejer hängde med hem och vi hade det mega trevligt, firade julafton, sov över med Madde, Julia och Nellie, red en hel del under sommaren, var på klassresa i Göteborg och åkte atmosfear för första gången.
Var med min saknade Jenna, tittade på min första Modo Hockey match live, träffade underbara Elin, fotade massor med foton tillsammans med syster och Lissie, såg Ulrik Munther live första gången, spelade brännboll mot lärarna med min gamla klass och vann nästan över dem, tittade på Ronny och Ragge tillsammans med Jenna, fotade med Issa med Maddes Iphone och skålade med engery dricka tillsammans med Nellie och Holmis.
 
Tog bara en massa bilder och lade ihop, dem är inte i någon speciell ordning eller så. 
fS
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback