Maja Schröder

Kör ett länkbyte med denna söta tjejen som äger denna bloggen: http://mydiary1997.bloggplatsen.se/
 
Maja är en tjej som verkar väldigt glad fast hon bär på lite tråkiga saker inom sig. Vi skriver till varandra för det mesta och även ifall vi går i samma skola så har vi knappt sagt något till varandra irl. Hon är jätte trevlig att skriva med och jag hoppas jag kommer lära känna henne mer i framtiden. 
Som jag har fattat det så är hon en hästtjej och hon spenderar en hel del med sin hund. En djurtjej alltså!
Jag tycker att ni alla som läser detta ska klicka in på länken som är ovanför och checka in hennes blogg! 
fS
Kommentarer
Postat av: Madd

Vad började ni prata om på internet, hur starar man?

2012-10-14 @ 11:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback