lägga ner bloggen eller bloggpaus igen?

Hejsan, förlåt för världens dåligaste uppdatering men har ingen större lust att hålla igång bloggen nu för tiden. Jag vet inte ifall jag ska lägga ner den eller ha en bloggpaus igen, jag ska fundera lite. 
Dem senaste dagarna har jag träffat Lissie, varit i skolan såklart, tränat, varit med Madde och lite annat. 
Har precis klippt mig och det blev topparna som vanligt. Ska låta mitt hår få växa så nästan allt är lika långt. 
Lite senare åker jag och syster till Lissie och stannar där tills imorgon. Ska nog titta på film som vanligt och ta det allmänt lugnt ikväll. Imorgon ska jag fota när Lissie rider igen och sen får jag se vart dagen tar vägen. 
På söndag blir det match i jönköping så åker med bussen från Bredaryd vid elva och är inte hemma förens senare på eftermiddagen. 
Och under denna helgen ska jag ha sättit ihop min och Almas radioprogram till musiken, plugga lite inför biologi-provet, måla mitt nattduksbord och annat. Känner på mig att denna helgen kommer gå väldigt fort!
fS
561939_468316973186471_640451273_n_large
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback