I'm still here and I will always stay

Kom nyss hem från Dennis och har ätit kvällsmat. 
Vad vi gjorde hos Dennis, det första jag och Madde gjorde var ju att hälsa på alla Dennis ursöta katter som inte hade några namn så vi döpte några av dem, haha, sedan visade Dennis sina moves inom cross, tittade på några filmer och hade det allmänt roligt. Alltid lika roligt att vara med dem! 
Dennis och Robin skulle vara som mig och Madde resten utav kvällen och vi som dem, gick det? Haha, det var roligt! Innan vi åkte hem tittade vi på Lejonkungen, åh älskade film! 
Imorgon blir det en chilldag sedan vid tre drar jag till konfan, kramisar!
fS
Förlåt för en utav den fulaste bilderna men så här glad är jag nu fast ännu gladare!
Livet leker!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback