I'm better off alone than be with someone else than you

Nu har syster flyttat in till mig under några dagar. På måndag börjar vi med att slipa, ta bort lister och en massa sånt innan man sätter upp tapeterna så förhoppningsvis kommer rummen att vara klara innan skolan börjar igen, ifall det går bra! 
Morgondagen ser ut att bli först konfa vid tio, fixa lite med rummet och sedan träffa lite kompisar kanske. Måste snart åka in till Värnamo och köpa Jennas födelsedag present även ifall det är någon vecka kvar och börja fundera lite på julklappar, haha. Måste nog vara i godtid denna gången och inte köpa sista-minuten-julklappar. 
Nu ska jag ner och skära upp alla frukt och sedan sätta igång någon bra film sedan blir det filmmys med dadi och syster. Kommer finnas på mobilen resten utav kvällen, och nej jag delar inte ut mitt mobilnummer ifall någon skulle undra, puss.
fS
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback