för mycket tid över

1. Är du singel? ja
2. Är du lycklig? ja, livet blir bättre för varje dag nu
3. Är du uttråkad? haha, kommer nog inte ha något att göra resten utav kvällen
4. Är du ledsen? det kan hända
5. Är du italienare? nope
6. Är du gravid? nejnej
7. Är du full? nej
8. Är du en cooling? jag är mega cool
9. Är du från Irland? nope
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? ja det är dem!
 
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? för vissa finns det, men för mig har det aldrig inträffat
2. Har du nånsin blivit sårad? ja, för många gånger
3. Har du nånsin tänkt på en och samma tjej/ kille flera gånger under natten innan du somnade? Ja, varje natt
4. Har du gillat en kille utan att berätta det för honom? ja
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? ja
6. Har du haft en hemlig beundrare? haha, innan hade jag det. Den hemliga beundraren kanske är kvar, vem vet?
7. Är du kär? ja
8. Vill du gifta dig i framtiden? ja, det är ju klart
 
10 saker två alternativ
1. Kärlek eller lust? kärlek
2. Hår eller ögon? ögon
3. Katt eller hund? katt
4. Några få bästa vänner eller flertalet ”vanliga” kompisar? Flertalet ''vanliga'' kompisar 
5. TV eller Internet? Internet
6. Coca-cola eller Pepsi? Coca-cola
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? beror på vilka eller vem 
8. Pengar eller lycka? lycka
9. Dag eller natt? det beror på hur vädret är på dagen och om man får spenderar natten med någon
10. MSN eller mobil? mobil. har nog inte använnt MSN på över tre år
 
10 ''Har du någonsin?''
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? nej
2. Brutit ett ben? ja
3. Gjort nåt du ångrar? ja, en hel del!
4. Hoppat Bungee Jump? nej, men skulle inte tacke nej till det
5. Ljugit för någon du tycker om? ja, tyvärr
6. Ätit en hel tårta? haha, nej
7. Gjort bort dig offentligt? för många gånger..
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? ja, men nu tar jag nya steg
9. Gråtit när ett husdjur dog? ja
10. Velat försvinna? ja

Vad såg du på tv sist? Scrubs
Vems blogg läste du sist? Lovisa Barkman's
Vad åt du sist? Fiskpinnar med potatismos och tillbehör
Vem pratade du med sist? min syster
Vem ringde du sist? någon i familjen tror jag
Vem messade du sist? Madde
Vad läste du sist ”bok”?  En ö i havet
Vem pussade du sist? Dennis
Vem kramde du sist? Dennis
Vem bjöd du sist på något? Min syster
Vad köpte du sist? en påse med surt godis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback