Cause when I find you I will be okay

Har stängt in mig på rummet nästan ända sen jag kom hem från skolan. Stängt ut allt, lyssnat på musik och bara försökt glömma alla tankar. Jag vet inte riktigt ifall jag har lyckats med det riktigt.. Mår illa och allt, går jag och blir sjuk igen? Usch, imorgon är det orienterings tävling i skolan och jag vet inte hur det kommer att gå. 
Matchen igår blev 1-2 till Haga men vi vann straffarna. Första halvlek gick relativt bra för mig och andra ska vi inte ens snacka om. Efter matchen åkte vi till max och a-laget bjöd på maten och på curlingen. Jag kan ju säga att curling inte är min grej men det var ändå lite småroligt att vara där med a-laget och få umgås lite med dem. Det var verkligen hur svårt som helst att åka och jag tror att jag inte var den enda som tyckte det. Kvällen blev lyckad!
Så kom hem runt nio igår kväll och åkte sjugo i elva på förmiddagen, blev en långdag i Jönköping med dem. 
fS
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback