är man van så är man van

Förlåt, för dålig uppdatering denna veckan! 
Har dessutom glömt bort bild-listan så ska ta och fota lite bilder. 
Igår drog jag, Madde, Dennis med Cican hem efter skolan. Vi chillade för det mesta, åt på polo, var ute och gick, jag och Dennis var ute med Tindra samtidigt som när Cican och Madde var hos veterinärer med Sune. När vi var ute med Tindra kom jag på att det blir mörkt väldigt snabbt nu för tiden, usch att vintern är på väg. Kommer gå runt med en massa tjocka tröjor, mysiga vantar och allt. Fast det jag gillar med vintern är ju såklart julafton och mysiga innedagar framför en film och dricka varmchoklad. 
Nästa vecka byter vi elevensval och då blir det träning inför skollaget som dem sedan väljer ut. Är super taggad!! Vill komma med i år igen, sjukt kul var det!
Nu blir det pluggning och en kopp te, puss!
fS
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback