allmäna frågor & svar

Visste du ..
att jag vill ha - en fin kille
att jag lyssnar mest på - lugna låtar nu för tiden, deep..
att jag pratar - väldigt mycket fast ingen orkar lyssna, haha
att jag inte gillar - ledsna kompisar
att min senaste kyss/puss - var när jag var med Simon
att jag avskyr när folk snackar - som om dem känner varenda en
att kärlek - är sjukt jobbigt men samtidigt underbart
att jag gillar att - äta en massa tomtegröt
att jag alltid kommer att - vilja spela fotboll, oavsett ifall jag tröttnar på det ibland
att jag är hemligt kär i - den killen vet hur jag känner för honom just nu
att sist jag grät var - i onsdags
att min mobiltelefon är - hur dålig som helst, fast älskar den för mycket så kan inte leva utan den
att när jag vaknar på morgonen - vill jag dricka te
att innan jag går och lägger mig- smsar jag en hel del, alltid social på kvällarna
att jag just nu tänker på - en kille
att i kväll ska jag - umgås med syster och dadi resten av kvällen
att i morgon kommer jag - att sova
att jag hoppas - på att resten utav året ska bli bättre

Har du:
Någon som förstår dig? ja
Någon som du saknar? ja
Någon som du hatar? nej
Vem kramade dig senast? Dennis
Vem pussade dig senast? Simon
Vem ringde dig senast? Dennis eller Maja
Vem ringde du senast? Dennis eller Maja
Vem var hemma hos dig senast? Madde
Vem var du hemma hos senast? Kommer inte ihåg faktiskt
Har du några kärleksproblem? haha, ohjaa
Har du pratat med någon idag? yes
Har du gråtit idag? nope
Har du skrattat idag? yes

Jag:
Är singel? ja
Svär ofta? inte lika ofta som förr
Sjunger i duschen? varje gång!
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? ja, haha
Skrattar åt dina egna skämt? haha, jaa
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? nej!

Har du:
piercingar? bara öronen..
Syskon? ja, en tvilling
Jobb? nej :(
För många vänner? vänner kan man aldrig få nog av!
Rymt hemifrån? nej, men velat
Färgat håret? yes
Bra självförtroende? nej, tyvärr
Sagt "jag älskar dig" till någon? ja
Varit kär? ja
Gjort något olagligt? har jag säkert
Somnat i skolan? nästan
Brutit ett ben? ja
Tappat bort mig i min hemstad? haha, har jag säkert!
Sett en fallande stjärna och önskat? ja
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? ja..
En hemlighet som ingen annan vet? vem vet
Sovit en hel dag?  får inte
Somnat gråtande? ja
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? hm, tror ej det
Blivit generad inför folk? yes
Varit kär i någon utan att säga det till personen? ja
Ätit musslor? yes, mums så gott!
Blivit kallad player? ja
Färgat ditt hår svart? ja

Vad:
Längtar du till mest just nu? imorgon tror jag
Ska du göra i helgen? kanske ska till Dennis imorgon och konfa på söndag
Har du för kläder på dig? mjukisar, t-shirt, stickade sockar och trosor
Gjorde du igår? skola och träning
Ska du göra i sommar? gå på en massa konserter där Ulrik ska spela, träffa nya kompisar osv
Åt du senast? en ny sort lakris godis, blä
Har du för mobil? Samsung Galaxy Y
Vad köpte du senast? Ett linne, en t-shirt och stringtrosor
Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? få panik..

Vem/vilka:
Slog du senast? Dennis, fast på skoj 
Fick du sms från senast? Linda
Pratade du med? syster och dadi
Skulle du kunna göra allt för? mina närmaste
Kan du lita på mest? dem det är, vet om det
Vet mest om dig? Jenna, Linda, Madde och familjen
Sov du tillsammans med senast? Linda

Allmänt:
Har du pussat en groda? usch, aldrig!
Kan du hjula? nja..
Biter du på naglarna? inte längre 
Är du EMO? det är väl en musikstil? ;)
Vad skulle du göra om du vann en miljon? en hel del!
Skulle du kunna hoppa fallskärm? ja, yolo
Har du sjungit inför publik? yes
Följer du mode? har min egna stil, kanske blanda in det senaste i det ibland
Är du hungrig? små hungrig kanske
Är du blyg? beror på, ifall det är helt nytt folk så kan jag vara det
fS
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback