Visste ni.. #2

att jag vill ha sommar!
att jag har hatat mig själv en gång i tiden.
att min senaste kyss var med Dennis.
att jag lyssnar väldigt mycket svensk rapp, haha.
att jag pratar om onödiga saker ibland.
att jag inte gillar folk som lovar att inte säga det, men gör det ändå. Så himla lågt.
att min första kyss var med Kevin, men han vet inte vem jag är längre, haha.
att kärlek är hur svårt, jobbigt som helst. Speciellt när personen inte inser saker
att jag gillar att testa saker, att nästan gå till gränsen.
att jag alltid kommer att inse vilka som är mina riktiga vänner och de som bara spelar med.
att sist jag grät var för ca två veckor sedan.
att min mobil är alltid med mig, vart jag än går.
att jag just nu tänker på att jag vill köra cross, hihi
fS
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback