seg bloggning

Har slagit in mina två presenter till Egget och Ame tills imorgon. Jag hoppas att de gillar dem!
Madde hängde med hem efter skolan och vi hade det chillidill. Åt jordgubbar med choklad, mums!
Sen träning och efter träningen åkte jag, Madde, syster och Annie till anneberg för att ta ett dopp. Första doppet för i år för mig och syster. Och det var hur skönt som helst! Vi var i en stund, tvättade håret och spanade lite. Jätte trevligt var det!
Helgens planer:
Fredag- tjejkväll hos Egget
Lördag- spendera hela lördagen förhoppningsvis med älskade Lissie
Söndag- fira morsdag och fotbollsmatch
Helgen kommer bli grym känner jag!
Jag kanske inte hinner blogga så mycket i helgen, men nästa vecka hoppas jag!
Ska fixa iordning inför imorgon och inför natten, puss.
fS
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback