jag som var i min egna lilla värld

-tidinställt-
Att denna underbara känsla kan få en att vara glad hela tiden. Utan dig skulle jag nog bara se en dyster värld.
Att veta att du finns med mig oavsett vad som händer, fattar du vad glad jag blir?
Alla dina sms, när du nästan alltid skicka först till mig gör så att jag känner mig speciell. Men våran egna hemlighet vi har tillsammans, ingen vet vilka vi två är.
Jag sluter mina ögon och ber för din skull, alla tror att detta steget är så himla jävla lätt. Vi känner samma sak för varandra och vet vad vi vill.
Jag är hemskt ledsen för det vi tidigare hade, men nu är det vi två igen.
Jag hoppas att du ser detta, har inte träffat dig på en vecka men känns nästan som en evighet.
fS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback