jag kom så långt

Träningen var rolig fast mina vader krånglade de sista minuterna så fick sitta/stå samtidigt som jag stretchade de. Jag är så himla trött på de just nu, vill att det ska sluta krampa!
Har tipsat Issa om vilken låt hon kan sjunga på skolavslutningen, men vet inte ifall det blir den riktigt. Finns ju så många andra låtar man kunde sjunga. Tipsade iallafall om denna. Issa sjunger som en gudinna verkligen, otrolig är hon!
Nu är det bestämmt, Jenna kommer imorgon och så kommer hon att titta på träningen på torsdag. Kommer bli två roliga dagar tillsammans med henne känner jag på mig, längesen! Vi har en hel del att snacka om med, så nu när vi har långledigt får man passa på!
Glömde säga att brandlarmet gick i skolan idag, haha. Jag vet inte vad det var, men var ute i kanske 5-10 min, så slapp SO lektionen lite. Kallt var det dock inte, så var ganska så skönt att vara ute.
Btw, jag kommer att svara på alla komentarer imorgon!
fS
tumblr
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback