If I cry a thousand tears

Jag har egentligen inte så jätte mycket att berätta mer för idag. Jag ska fundera lite och snart ska jag slänga in dagens sötnos som jag verkligen inte har gjort på länge. Det händer nog lite senare i veckan!
Min mobil laggade hur mycket som helst idag, kunde inte ta kort.. Men efter ett tag av tålamod så funkade den igen. Blev hur lättad som helst eftersom den är typ bara en månad gammal, haha.
Mitt hår krånglar lite med, fast börjar gilla det mer nu. Har ganska så kort enligt mig, men har fått bort allt det slitna så är glad över det. Ska låta håret få vila från plattningen så mycket som jag bara kan, men någon gång kan väl hända att jag platta hela håret, hehe. Men ska försöka att inte göra det! JuliaH försöker också att hjälpa så jag inte plattar det.
Ska borsta tänderna sedan sova. Godnatt!
fS
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback