Dom säger att jag skiter i allt, men det skiter jag i!

Personligt:

Ditt fullständiga namn? - Felicia Sofia Sjöberg
Korrekt ålder? - 13 år och 14 år om 34 dagar.
Längd? - 1.58 cm. För kort!
Smeknamn? - Fille, Fissie, Bull, Felle

Vart bor du? - Sverige

Vad gör du på fritiden? - umgås med vänner, fotboll, pluggar, lever livet
Beskriv ditt utseende (hur känner man igen dig)? - Min frisyr, kroppen och min stil
Vad är du mest missnöjd med din kropp? - armar, ansikte, fingrar
Vad är du mest nöjd med? - magen
Vad har du för uppfattning om dig själv? - vet faktiskt inte
Vad vill du jobba som äldre? - fotbollsproffs, något inom musiken, arkeolog, fotograf
Hårfärg? - mörktbrunt
Ögonfärg? - brunaaaa
Någonting du vill berätta om dig själv, som vi inte vet? - jag kan vara ganska så avundsjuk
Kan du själv säga att du ser bra ut? - nja
Hur mycket bryr du dig om ditt utseende? - ganska så mycket, ibland för mycket
Är det någonting du inte kan strunta i att göra dig i ordning med? - håret
Någon vana? - tuppera håret
Lyckotal? - number four

 

Specielltvänner/folk:

Vad heter din/dina bästa vän? - Har egentligen inga ''bästa'' vänner, utan de som står mig allra närmaste.
Hur många nära vänner har du? - Det är några
Anser du dig själv vara "känd" i ditt område? - nja, bor i en by
Vet många personer vem du är? - nja, kan man kanske säga lite
Hör man ditt namn på skolan, vet alla vem du är? - de flesta vet nog
När var du senast med någon kompis? - igår
Känner du dig tvingad att umgås med vissa kompisar? - nja
Vem sov du senast hos av dina kompisar? - Holm
Vem sov senast hos dig? - Jenna

Romantik:

Vill du ha ett förhållande? - ja
Vill du helst att din kille/tjej ska vara äldre eller yngre än dig? - den jag är kär i just nu är äldre
Är du kär? - ja
Tycker någon om dig mer än som vän? - innan visste jag, nu vet jag inte 
Är du redo för att satsa på ett förhållande? - ja, men vill känna killen väldigt mycket innan, så man inte blir lurad.
Tänker du mycket på utseendet hos din tjej/kille? - lite på utsidan, insidan är det jag tänker mest på
Vågar du säga "jag älskar dig" i verkligheten? - ja 
Skulle du kunna vara tillsammans med någon på din skola? - ja, men den killen jag gillar går i en annan skola
I din klass? - nej


Från kram till puss:

Har du kramat motsatta könet? - absolut
Har du någon gång bara velat gå fram och krama någon? - japp
Har du kramat någon du tycker om inför folk? - om jag har
Har du pussat någon i motsatta könet? - ja
Har du pussat någon i medsatta könet? - ja, kompis
Har du pussat den du tycker om? - inte den jag tycker om nu
Har du pussat någon inför folk? - ja


Tankar & skit:
Har du någon fobi? - är väldigt rädd för spindlar, ormar

Har du någon allergi? - nej

Vad tänker du på innan du somnar? - the boy och några vänner

Vad är de första du tänker på när du ser en person? - Hur den är som person

Här ska bara tjejer svara!

Vad tycker du bäst om att höra att du är snygg eller höra att någon tycker om dig? - att jag är snygg, är så jobbigt när någon säger att den tycker om än, för vet inte vad man ska svara och vill inte såra någon, men om rätt person säger det så hör jag nog hellre det.
En galen kväll med tjejerna eller en mysig kväll med killen? - beror på humöret 
Vad kommer först, killen eller din bästa vän? - just nu är bästa vännen
Hur ofta tänker du på killar omkring allt annat? - tänker rätt ofta på en kille

Vad väljer du?
Oskuld 40+ eller icke oskuld med åldern 13-? - haha, icke oskuld med ålder 13
Vänskap eller förhållande? - vänskap
Snyggaste killen/tjejen i stan med sämst personlighet eller fulaste killen/tjejen i stan med finast personlighet? - finast med personlighet!
Vad är sexigast, naket eller underkläder? - underkläder
Hur gammal är du helst i mellan 7-13? - 10, var så stolt när jag fyllde tvåsiffrigt

Skulle du?
Kunna byta liv med någon? - yes
Isåfall vem då? - min hemlighet
Vad skulle du göra om du fick byta liv med de motsatta könet för en dag? - se hur en vanlig dag för dem är
Kunna visa dig naken för hela klassen om du fick 10.000 kr? - en snabbis, kanske hahah
Kunna ha sex med en pedofil bara för att låta en nära vän leva? - beror på vem
Kunna sova ute på vintern? - ja, är man en soldat så

Kunna flytta till ett annat land, vilket isånafall? - nej, älskar Sverige. Men annars till Thailand
Kunna slösa ditt liv på ciggaretter & droger för att du mår dåligt? - nej, aldrig!


Klädstil:
Anser du dig själv vara en speciell stil? - har min egna stil, kanske inte speciell
Vad klär du dig i oftast? - det är lite olika, jeans och någon snygg topp
Tänker du alltid på vad du tar på dig? - ja, om inte jag ska ut och jobba
Klär du dig dyrt? - nä
Vad kör du på: Fashioncorestilen, Fjortisstilen, Bratstilen, Modestilen, Vanligt eller något annat? - min egen stil

Senaste 48 timmarna har jag?
Pussat någon? - nope
Haft sex? - nej
Fått en kram av en helt okänd? - nej
Ringt någon? - tror jag nog
Blivit uppringd? - jao
Kollat på google? - aa

Kommentarer
Postat av: Tilda

Var med och tävla om en one by one mascara

http://blooms.blogg.se/2012/april/tavling-1.html#comment

2012-05-01 @ 14:50:55
URL: http://bloooms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback