afraid of love

Jenna är på väg tror jag, ska in till Smålänningen köpa något vi kan tjocka oss med i kväll och sedan kommer hon hit, saknat dig tjejen!
Träningen var ganska rolig fast jag var hur trött som helst och inte var med riktigt hela tiden. Sov på plan nästan, haha. Har pluggat fysik med syster en stund med, så behöver inte plugga det mer i helgen. Har provet om två veckor men måste få bra betyg, haha.
Nu håller jag på att fixa mig sedan blir det att bädda fram Jenna säng så vi inte behöver göra det sen.
Imorgon blir det att umgås med kompisar och andra mysiga saker.
På lördag är det tjej-kväll hos mig och syster, lite tjej kompisar kommer och så ska vi ha en härlig kväll hoppas jag. De som vill sova över gör det med. Vi har ju ff hela lördagen för mami och dadi är på fest och kommer hem på natten skulle jag tro.
Vi ses lite senare!
fS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback