You know my name, not my story

1. Nämn något som gjorde dig glad igår ? När jag, Issa och Madde var ute och red.

 

2. Vad gjorde du kl 08 i morse? Satt i bussen på väg till skolan

 

3. Vad gjorde du för 15 min sedan? Sa hejdå till Julia och Issa

 

4. Det sista du sa högt? Aaaaaaaj

 

5. Det senaste någon sa till dig? Kan du slänga denna?

 

6. Vad har du druckit idag? Vatten, kaffe och hallonsoda

 

7. Vad var det senaste du åt? godis, omnomnom

 

8. Vad var det senaste du köpte? Godis.. känner mig tjock!

 

9. Vad är det för färg på din ytterdörr? blå

 

10. Vad är det för väder hos dig nu? mörkt och kallt

 

11. Godaste glassmaken? Piggelin♥

 

12. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? nja, jag vet inte

 

13. Sover du tungt? yes!

 

14. Drömmer du mardrömmar? sometimes

 

15. Trivs du med ditt jobb? har inget men skulle inte tacka nej till ett bra jobb

 

16. Favoritklädsel? shorts och någon söt topp

 

17. Favoritlåt just nu? Pitbull-International Love

 

18. Vad ser du om du tittar till höger? en tv osv

 

19. Vad gör dig glad just nu? musiken och the simpson

 

20. Vad ska du göra härnäst? plugga engelska och franska

 

21. Höger el vänsterhänt? höger

 

21. Humör just nu? glaaaad

 

22. Favoritgodis? choklad eller surt

 

23. Kläder just nu? jeans och tjockiströja

 

24. Sommarplaner? steka, umgås med kompisar, H-stad, fest, Rix Fm Festival, köra moppe och en massa till!

 

25. Hur många kuddar sover du med? one

 

26. Morgon eller nattmänniska? nattmänniska

 

27. Vad är viktigast för dig? vänner & familj♥

 

28. Är du kittlig? ja det kan man säga....

 

29. Snarkar du? fråga de som sover med mig? :p

 

30. Stjärntecken? Tvilling

 

31. Äckligaste insekten? Spindel.

 

32. Stökigt el välstädat? Helst välstädat!

 

33. Vad längtar du mest efter just nu? SOMMAR♥♥♥

fS


Kan stolt säga att jag har åkt den!

Minne från klassresan! Saknar er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback