100 frågor om mig!

SENASTE:

1. Dryck: Julmust

2. Telefonsamtalet: Nellie

3. SMS: Wilma

4. Sång du lyssnade på: She will be loved

 

HAR DU NÅGONSIN:

6. Dejtat någon två gånger: har aldrig dejtat någon precis

7. Har någon varit otrogen mot dig: jadu..

8. Varit kär: yes.

9. Förlorat någon speciell person: ja.

10. Varit deprimerad: ja

11. Varit så trött att du somnat sittandes: haha, ja

 

DINA TRE FAVORITFÄRGER:

12. Svart

13. Neon blå

14. Ljus gul

 

I ÅR HAR DU:

15. Lärt känna en ny vän: jaaaa!

16. Fått ditt hjärta krossat: ja.

17. Skrattat så att du har börjat gråta: om jag har!

18. Träffat någon som förändrat ditt liv: yes.

19. Insett vilka som är dina äkta vänner: ja, de mesta

20. Fått reda på att någon har pratat om dig: ja, haha

21. Kysst en kompis: yes

 

BLANDAT:

22. Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: nästan alla

23. Hur många barn vill du ha i framtiden: jadu..

24. Har du några husdjur?: tre underbara katter!

25. Vill du ändra ditt namn: nej!

26. Vad gjorde du under din förra födelsedag: Firade den med Lissie först sen firade jag den med familjen

27. Vilken tid vaknade du idag: sjugo i sju

28. Vad gjorde du igår runt midnatt: sov som en stock

29. Någonting som du längtar till: SOMMAREN ♥

30. Om ett år kommer du att ha? En epa, massor med minnen, nya kompisar förhoppningsvis och ett ännu bättre liv än vad jag har just nu!

31. En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Hur folk tar mig, och inte för den jag är på riktigt

32. Vad lyssnar du på just nu: Inget

33. Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: ja...........

34. Vad gör dig irriterad just nu: att jag är trött redan

 

OM DIG:

36. Vad är ditt namn: Felicia Sjöberg

37. Singel/upptagen: singel

38. Stjärntecken: tvilling

39. Kille eller tjej: tjej

40. Grundskola: Bredaryd Skola

41. Gymnasie: har inte gått på gymnasie än

42. Högskola: Går på forsheda

43. Hårfärg: mörkt brunt

44. Långt eller kort: kort, tycker jag

45. Längd: Ungefär 1,60

46. Vad gillar du gällande dig själv: min humor, bara för den är sämst

47. Piercings: öronen

48. Tattoos: har inga :(

49. Höger eller vänster: Högerhänt

 

DIN FÖRSTA:

51. Operation: Ingen

52. Piercing: öronen

53. Tatueringen: har ingen :(

54. Bästa vän: Kan inte utse en bara!

55. Sporten du spelade: fotboll

56. Husdjur: katt

57. Vaccination du minns: någon inför en thailands resa

58. Konsert: kommer inte ihåg

60. Alkohol du drack: öl

 

JUST NU:

61. Äter du: inget

62. Dricker du: inget

63. Är du på väg att: hämta mobilen

64. Lyssnar du på: ingen

65. Väntar du på: att få ett sms

 

DIN FRAMTID:

66. Vill du ha barn: nja, vet inte

67. Vill du gifta dig: kanske

68. Karriär i åtanke: fotbollsproffs, någon inom musiken eller något

 

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?

69. Läppar eller ögon: ögonen!

70. Kramar eller pussar: båda

71. Kortare eller längre: Längre

72. Yngre eller äldre: äldre

73. Romantisk eller spontan: båda nog

74. Snygg mage eller snygga armar: snygg mage

75. Tatueringar eller piercingar: tatueringar

76. Känslig eller inte: känslig, ibland

77. Ragg eller förhållande: hm, beror på vad jag känner för den

78. Bråkstake eller tveksam: vet inte

 

HAR DU NÅGONSIN:

79. Kysst en främling: jadu, haha

80. Gjort något sjukt spontant: om jag har?

81. Tappat glasögon eller linser: använder inte sånt

82. Haft sex: nope

83. Krossat någons hjärta: ja, typ.

84. Har någon krossat ditt hjärta: ja.

85. Har du blivit arresterad: nej!

86. Dissat någon: Ja

87. Gråtit när någon dött: ja

88. Gillat din killkompis (mer än som vän): ja

 

TROR DU PÅ:

89. Dig själv: oftast ja!

90. Mirakel: nja

91. Kärlek vid första ögonkastet: nja

92. Himlen: jag ser ju den

93. Tomten: ja, alltid!

94. Att kyssas på första dejten: mjo

95. Änglar: nej

 

SVARA ÄRLIGT:

96. Varit otrogen: nja

97. Haft mer än en pojkvän på samma gång: ja

98. Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: jadå, om man bara vill!

99. Vad kan du verkligen inte leva utan: Min familj, släkten, vännerna, fotbollen och musiken!♥

100. Har du svarat ärligt på dom här 100 frågorna: Ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback