10 saker du inte visste om mig

•Jag hatar falskt folk.
•Jag älskar osanna filmer, t.ex. som zombieland osv. Och så älskar jag kärleksfilmer.
•Jag har svårt för att spara pengar.
•När jag tänker att jag inte kan göra/fixa det så undviker jag det helst.
•Jag har typ 88 miljoner öronhängen men jag använder inte ens hälften.
•Jag hatar när det går rykten om en och så tror alla att det är sant.
•Jag vill ha en apa, tiger eller en liten rävunge om husdjur.
•Jag är väldigt öppen av mig egentligen men ibland är det så svårt att öppna sig så jag stänger det inne och gör så hela dagen blir förstör.
•Jag har tränat handboll och gått på simskola tidigare i mitt liv.
•Jag tror att jag inte har haft ett riktigt seriöst förhållande än. Jag väntar på den rätta.
fS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback