Ut och springa med älskade syster!

Nu har allihopa åkt hem och nu ska jag och syster ut och springa nu när det är så fint väder. Trodde faktis aldrig att jag skulle göra det men har lust faktis, haha.
Jag berättar mer om dagarna senare ikväll. Blir en hemma kväll med familjen och lite bloggande. Kommer att bli jätte bra!
Håller på att ladda över lite musik till mobilen så man kan lyssna på skön musik samtidigt som man springer. Alla mina låtar bara försvinner hela tiden.. Blir så arg!
Ska slänga in dagens låt och en inspiration bild innan vi drar.
Kommer med massor med bilder sen igår och idag senare. Mest på mig, Madde och Nellie men vi är så snygga så det gör inget, haha.
Ha en bra dag!
fS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback