tiden rinner som vatten

Ska gå och dejta sängen samtidigt som jag ska titta lite på tv och smsa med lite kompisar, trevligt!
Dagen började lite sådär och sen blev det bara bättre och bättre!
Nu taggar jag ridning med tjejerna imorgon och sen på onsdag ska jag antinge rida en gång till eller åka till reftele.
Albin V skrev på fb nyss:
hihi jag ska färga mitt hår rosa turkås o massa annat imon
Och det vill jag verkligen se! Om Jessy kommer med färg till skolan sa han, eller något i den stilen.
Hann inte smaka på mina popcorn fast syster hade inte öppnat de men tar med de till skolan istället så jag kan vara lite tjock och äta det mellan lektionerna.
Ha en bra natt & godnatt!
fS

bild sen förra sommarn, längtar!
Kommentarer
Postat av: Saandriiiie - Kungälvs största blogg

Skit skoj att du är med :D allt bra med dig?

2012-03-06 @ 14:25:24
URL: http://saandriiiee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej Pudding!

Ville bara tala om att dagens blogg är utsedd :)!

Kika in här och se om det blev du, annars är det SJUKT kul om du är med igen.

http://saandriiiee.blogg.se/2012/march/dagens-blogg-vinnaren.html#comment

2012-03-06 @ 19:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback