Sorry för dålig uppdatering

Hejsan hoppsan, förlåt för jag inte har bloggat något idag men har varit och ridit hela kvällen!
Skolan var som vanligt, hem och byta om sedan upp till Issa och möta Madde och Issa för att ut och rida.
Det var riktigt skönt att rida fast jag ramlade av en gång och slog i knät + skrapade upp knät igen..
Red på Pepsi men ibland så ville han inte, ibland ville han bita mig och ibland bara hoppade han till, haha. Men jag lyckades hålla mig kvar! Han försökte bita de andra hästarna också så fick gå lite efter Madde och Issa, haha.
Ska plugga lite franska och ringa ett samtal kanske, men är inte säkert än!
Imorgon blir det att vara med Issa och Madde igen, trevligt!
Hoppade träningen idag med damlaget pågrund av två saker. Ena var att jag skulle ut och rida då & den andra var att jag får inte träna så mycket, för då kan jag vara trött på matcherna, haha. Fattar inte riktigt varför menmen hoppade denna träningen iallafall. Får ta och kämpa lite extra på torsdag istället, men då ska vi inte vara ute först, skönt!
fS

heting på bild och som kommer att vinna hela skiten/melodifestivalen!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback