someone just die

Humöret är på topp, letar efter snygga bikinis och kläder tills sommaren, mami lagar mat och så kommer dadi och säger att våran matte lärare dog igår.. Jag vet inte hur jag ska beskriva min känsla precis. Känner inte henne så jätte mycket, har inte pratat med henne så jätte mycket, hon var verkligen en speciell lärare som var på sitt sätt osv. Hon var inte så gammal tror jag heller, men hon dog i cancer. Usch, att en som har lärt en mer matte och som helt plötslig går bort. Jag vet inte hur jag skulle ta det, men det kom som en chock. Varför ska cancer finnas?! Hon var med i början utav sjuan, var borta i flera veckor, kom tillbaka i någon vecka, borta i några veckor, en vikarie kom och så får man höra att hon dog igår. Jag vet inte ens vem vi ska som mattelärare längre? Aja, vi får nog reda på lite mer om det imorgon.
Jag hatar cancer!
Tänker alltid på morfar, han har någon slags cancer och andra som jag vet. Just nu går mina tankar till alla er som har cancer och till min matte lärare.
fS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback