Pommes tillsammans med Julia

Dunkar lite musik och snart ska vi äta pommes, mums!
Joel kommer hit lite senare och så vet vi inte vilka mer som kommer vara med. Om det ens kommer några mer, haha.
Förlåt för att jag inte bloggade igår ett dugg osv.
Spelade match igår med damlaget och vi vann med 5-2, härligt jobbat tjejer! Jag kände att jag inte var med i spelet helt men det gick super ändå och nästa vecka blir det träning med damlaget.
Jag har bestämmt mig, jag går inte över till damlaget helt! Vi har fått en ny tränare och så har vi bestämmt oss att bygga upp F98:e laget igen och få tillbaka det sköna laget som vi hade för ungefär två år sedan. Vi ska på träningsläger i Ullared och förhoppningsvis så blir vi ett tajt lag igen! Ni kan läsa mer om det på Julias blogg, HÄÄR!
Jag bloggar lite senare för nu ska vi äta, puss på er sötisar! Tack för att ni orkade vänta en dag innan jag bloggade, haha.
fS

Mys i skolan, fin dag!
Jag, Julia och Joel
Kommentarer
Postat av: kkrazyjulia :s

hej, allt bra?

KRAMAR!:D

2012-03-14 @ 20:22:04
URL: http://kkrazyjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback