Please, tell me when it's over

Klockan börjar bli mycket och jag ska lägga mig i sängen och titta på film strax. Har snackat med Nellie och Julia ett tag nu, känns bra det! Jag vet inte riktigt hur jag ska göra än men de hjälper mig!
Har hittat en hel del jag vill ha inför sommaren. Måste börja spara pengar!
Fast först ska jag till Ullared två gånger, har beställt från Stadium och så ska vi in till Värnamo imorgon, kanske måste jobba för att få pengar. Ah, jag får se hur det blir!
Hemkundskap imorgon tillsammans med syster och på menyn står det spagetti med köttfärssås, förhoppningsvis så blir det lika gott som förra gången. Jag och syster har verkligen bra team work tycker jag!
Sov gott och godnatt, sötnosar.
fS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback