pizza, godis och cola

Hej på er, efter en tjockis dag tillsammans med syster och Julia så ska jag strax gå ner och titta på familjen annorlunda tillsammans med syster. Har tyvärr missat halva men jag är inte så mycket för familjen annorlunda egentligen men gör det för syster skull. Måste umgås mer med henne!
Skolan idag var väldigt chill, hade en random lärare i idrotten idag så kunde inte vara så seriös. Haha, han var inte precis som alla andra om man säger så men det var grymt roligt!
Och så har inte humöret varit på topp hela dagen men det har vänt.
Efter skolan gick jag, Julia och syster till pizzerian och käkade pizza + 3 cola, ner till småläningen och köpa godis och sen satt vi där och väntade tills mami kom.
Tack för dagen! Var hur rolig som helst tjejer!
Ska skriva ett inlägg om Simon nu bara för han ville det, haha.
Ska bara komma på vad jag ska skriva, puss.
fS

mitt och Julia's lilla tecken, haha.
+ mina tjocka fula fingrar :p
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback