Om mig själv

♥Jag vill ha blonthår, nästan så blont så det blir vitt. Men jag har för mörka ögonbryn så vågar inte färga mitt hår till det..
♥I ungefär två år så har jag avskyt min kropp men efter lite mer träning och lite mer mag och rygg träning så börjar jag gillar min kropp mer och mer för varje dag faktis. Jag kämpar och kämpar för att få min dröm kropp!
♥Jag älskar att sola så man blir överdrivet brun.
♥Jag har gått ner i vikt det senaste året pågrund av dålig aptit på mat.
♥Jag älskar att borsta tänderna.
♥Jag ska båda tatuera och pierca mig när jag blir äldre.
♥Jag älskar att gå i shorts och en/ett t-shirt/linne.
♥Jag får bättre självförtroende genom att lyssna på musik.
fS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback