Om dagen imorgon

Har inte hunnit att titta på familjen annorlunda bara för jag försökte hitta en ny bakgrund, fixa en ny header och skrivit två texter om Madde och Simon. När jag var nere innan så poppade jag popcorn och jag inte ens fått smaka på de, haha. Så ska gå ner och smaka på de snart!
Tisdag imorgon och det blir en chill dag. Efter slöjden drar jag och gänget hem till Tillan och är där tills vi börjar igen och sen fortsätter dagen som vanligt.
Efter skolan ska jag spendera eftermiddagen och kvällen tillsammans med Issa och Madde. Vi ska nog förmodlingen ut och rida, härligt! Har velat rida ett par dagar nu när det har varit så fint väder så frågade Issa om vi inte kunde ta en tur i veckan. Och så ville Madde vara med och såklart får hon det!
Och sen så blir det pluggning och städning på rummet. Städar så ofta på rummet så jag nästan börjar gilla att städa..
fS

Testade med blåa ögon ännu en gång..

Kommentarer
Postat av: Jessy

Asfin !

<3

2012-03-07 @ 10:06:24
URL: http://jessyland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback