Lyckad kväll!

Hallå, kom nyss hem från tonår och har bara fixat mig inför natten. Jag trodde faktis inte att tonår skulle vara så roligt idag men den var hur rolig som helst! Åkte till Julia efter skolan, fikade, åt tacos, fixade oss, åkte till Bredaryd och sen till Reftele. I början var den lite seg men sen blev det bara roligare och roligare. Ångrar faktis inte att jag åkte dit fast jag och Julia tvekade lite på eftermiddagen idag.
Träffade nytt folk, träffade lite bekanta och så blev min grupp kallad för ''mobilerna'' eller något i den stilen..
Kvällen började med lite prat, fika, prat och sen hade vi tre slags leka. Två om sång och den sista var norskhingst.
Kanske inte låter så jätte roligt men jag lovar det var det!
Albin kom in helt plötsligt och satte sig längst ner, blev lite chockad genom att se honom på tonår, haha. Och så fick man ett sms av han, ''I see you'', haha.
fS
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback