Loreen till eurovisionkontest

Har precis kommit upp till rummet från en härlig kväll tillsammans med familjen. Mami kom från jobbet och hade köpt lite godis till kvällen och jag, dadi och syster hade ätit pannkakor och myst hela kvällen. En härlig kväll hemma!
Tycker ni att Loreen var bra? Jag tycker att låten var helt okej och den sätter sig hur lätt som helst i hjärnan så kommer nog att ha den där i några dagar nu.. Usch. Ska försöka få in Ulriks låt istället! Ulrik var helt underbar!♥
Men jag tror att Loreen kan ha en ganska så stor chans att vinna i eurovisionkontest med. Hoppas hoppas att hon vinner!
Hennes hår var så himla fint! Luggen passade henne perfekt, tjockt var det och allt! Tyvärr så lägger jag inte upp någon bild från kvällen menmen. Hon är vacker!
Imorgon blir det att chilla, plugga och sedan blir det att träna i Värnamo med laget. Hoppas på att det inte blir för kallt och att det blir fint väder!
fS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback