Lite allmänt

Tog listan av Linnea som ni kan hitta här:http://linneajepsen.devote.se/
Vem kysste du senast? - Tror att det var Dennis
Vem får dig alltid glad? - Madelen, Julia, Syster, Nellie, Simon, Joel, Martin, Wille, Alma, Jenna, Hanna och massor med fler!
Vem skrev till dig på facebook senast? - Hanna G
Vem skrev till dig på msn senast? - Jadu, över ett år sedan jag var inloggad
Vem är din bästa vän? - Hanna, Madelen, Julia, Nellie, Syster, Jenna osv.
Vem ringde dig senaste? - Madde eller Simon
Vem i din klass prata du med senast? - Julia
Vem älskar du? - familj, släkt och mina älskade vänner♥
Vem hatar du ? - Jag hatar ingen!
Vem skulle du vilja byta liv med? - Jag vill inte byta liv med någon, men jag vill ändra lite saker i livet.
Vem kramade du senast? - Syster
Vilken kändiskille vill du helst dejta? - Louis Tomlinson, Ryan Sheckler eller Ulrik Munther!!
Vilken karaktär i en film/serie hade du velat vara? - Sookie i Trueblood eller Snookie i Jersey Shore, hihi.
Vem bråka du senast med? - Linda/Lissie
Vem saknar du? - Saknar många :(
Vem har du inte träffat på länge? - för många!
Vem var du med senast? - Julia, Eve och syster
Vem gillade en bild på dig på facebook senast? - Karl Schultz
Vem puffa dig på facebook senast? - Jonathan Ynghagen
Vem vill du återuppta kontakten med? - det är många det!
Vem skulle du först berätta till om du blev gravid? - Syster
Vem vill du träffa nu? - för många!
Vem delade du senast en dricka med? - Syster
Vem la du senast in på din kontaktlista på mobilen? - Martin Johansson
Vem drack du alkohol med senast? - jadu
Vem vill du festa med? - mitt lilla gäng + andra
Vem är nummer 8 i din kontaktlista på mobilen? - Anna Sjöberg
Vem är den bästa bloggaren? - Hofh eller kandylandy
Vem förtjänar inte att vara kändis? - alla för tjänar det!
Vem är snyggast av dina vänner? - Alla är hur snygga som helst!
Vem sjunger bäst av dina vänner? - finns många
Vem vill du sova med inatt? - en mysig kompis
Vem vill du ha en myskväll med? - gänget + andra
Vem ska du träffa imorgon? - Jag vet inte, kanske åka och titta på laget
fS
Kommentarer
Postat av: ANNA-SARA

fin blogg!!



Drar igång en frågestund, fråga något och ha dessutom chansen att bli länkad framför alla mina läsare! PUSS

http://annasaraisakson.blogg.se/2012/march/fragestund.html#comment

2012-03-10 @ 16:23:39
URL: http://annasaraisakson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback