I'M HOME

Mötet gick väl sådär.. Vi har inte bestämmt något eller så, så om ca. två veckor tror jag det var ska vi ha möte igen.
Vi pratade om hur vi skulle göra med alla lagen. Jag och ett gäng till fick nog igår på träningen och sa att vi skulle börja i damlaget helt men efter ett litet snack idag på mötet så kanske vi stannar om vi blir ett fullständigt 98:e lag!
Men vi vet inte än hur vi ska göra, vi ska snacka lite imorgon mer. Och så ska vi försöka få med lite mer tjejer från andra samhällen/lag eller hur man ska säga det.
Just nu tittar jag och syster på Familjen Annorlunda, fast som sagt så gillar jag inte det så jätte mycket men gör det för att inte verkar vara så osocial, haha.
fS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback