GLAAAAAAAAAAD

Jessy smsade nyss och sa att Ulrik ska komma till Gnosjö i år. Hur tror ni min reaktion blev/var? Omg, jag kan knappast tro det! Att han ska komma hit och gnosjö ligger ju inte alls långt bort!!
Så nu taggar jag och Jessy! Jessy kommer att säga till när man kan boka biljetter och sen så!
Blir att gå med Jessy förmodlingen, men vi ska träffas någon gång innan så vi lär känna varandra innan osv, trevligt!
Shit, vad jag är glaaaaaaaaad! Att få höra den nyheten och så är han i final idag med. Hopps att han vinner, min lilla kille är han ♥
Ska skriva av kemin och musik som jag missade förra veckan nu så vi ses, kramar!
fS

Kommentarer
Postat av: lynnesundd LGKS

blev som sjukt glad när jag fick veta det!

TILL LILLA GNOSJÖ LIKSOM?! galet.



omagaaad, tagga 18 augusti! :D

2012-03-10 @ 17:11:34
URL: http://lgks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback