Final imorgon!

Jag är faktis jätte trött så tror att jag ska gå och lägga mig i sängen. Sätta på tv:n och se ifall det är något bra program och försöka få liv i lite folk via sms.
Det blir en hemma dag imorgon och på söndag. Jag och syster ha gjort lite planer inför morgon kvällen. Vi ska göra något mumsigt tills finalen i Melodifestivalen, ha ansiktsmaskar och bara chilla!
Måste bara säga en sak.. Rakade benen igår så hela natten låg jag och kände på benen, haha. Åh, det är så skönt med ny rakade ben!
Ska försöka blogga så mycket som jag bara kan nu i helgen! Vi får se hur det går, godnatt!
fS

Säger bara en sak.. BJUDER PÅ BILDEN!
Ibland är man tvungen och bjuda på sig själv, haha.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback