ett ögonblick och du blir min

Kom hem för ungefär två timmar sedan och har bara ätit och snackat lite med kompisar.
Vaknade, fixade mig och sedan hängde jag med och tittade på 98:orna efter som jag hade några timmar på mig innan jag skulle vidare. De förlorade tyvärr med 1-0 mot Värnamo men de kämpade jätte bra! Alla var jätte duktiga men tyvärr så skadade sig två stycken men de blir nog bra snart.
Resultatet med damlaget blev 4-2 till oss. Fick spela vänster mitt som jag aldrig ha gjort innan så var lite vilse och osäker på planen idag. Kändes inte så jätte bra att få spela där, hade ingen erfarenhet alls så gjorde bort mig ganska så många gånger. Vi åkte buss dit och hem så fick sitta i en buss i ungefär i en timme men det var det värt. Madde och jag hade lite små trevligt. Trötta var vi på vägen dit och på vägen hem, haha.
När jag kom hem så hämtade jag lite saker och åkte sedan till Nellie för att lämna ett par fotbollskor som hon ska testa och hämtade Cican's hörlurar och Maddes halsband.
Snart ska jag gå ner och fika, syster har bakat chokladbollar så ska smaka på de. Hon gjorde några i veckan som tog slut väldigt snabbt eftersom de var hur goda som helst, hehe.
fS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback