Dag 4 - Två personer som gjort skillnad i ditt liv

Jennifer Degrell, jag kan nog skriva hur längesom helst om hur mycket du verkligen betyder för mig och hur mycket du har hjälpt mig när jag har haft det som svårast.
Vi har känt varandra ända sen vi föddes och vi står varandra nära fortfarande.
Det var ett tag sedan vi träffades, men nu har du varit i Vemdalen i en vecka så förhoppningsvis så kan vi ses snart! Jag har saknat min lilla dampunge :*
Jag älskar mina samtal, sms med dig. Du alltid så glad.
Jag hoppas att vi aldrig tappar kontakten, aldrig.
Jag älskar dig♥
Simon Gustavsson, som sagt jag känner dig inte så bra men vi lär känna varandra varje dag mer och mer.
Visst små bråkar vi ibland men vi blir alltid sams. Men jag är jätte glad över att alltid ha dig vid min sida, du bryr dig verkligen.
Vi har inte hunnit träffats så mycket den senaste pågrund av att ingen av oss kan typ inte, det är synd det.
Men vi kommer att träffas snart förhoppningsvis, jag saknar min lilla Simon ju!
fS
Kommentarer
Postat av: Emil

Simmoonn<3333333

2012-09-27 @ 11:01:54
Postat av: simon gustavsson

va fan skriver du om mig för jag är fan inte på din sida okej??

2012-09-27 @ 11:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback