Chillidill

Ska strax titta klart på filmen som går på tv4, har fixat mig inför natten och smsar lite med kompisar.
Ny vecka imorgon, nya roligheter! Har gympa imorgon med men har ont under båda fötterna och bakom knät som sagt, usch.
Matchens resultat blev 1-1, grymt bra jobbat! Jag fick spela topp hela tiden.. Gick ju lite sådär men alltid bra att få testa på en nya position men jag kommer aldrig att ändra mig från att spela back, aldrig! Jag hör till där bak.
Jag vet inte om jag ska på träningen på tisdag, eller om jag ska skippa den för jag måste verkligen klara fysik provet känner jag och för vila lite? Det blir nog bra, eller så drar jag på träningen med, haha. Har verkligen svårt att bestämma mig!
fS

we♥it
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback