BÖRJA OM IGEN, SÅ BÖRJA OM IGEN

Träningen var grym! Jag, Julia och Julia hade fixat en skiva så när vi kom till träningen hämtade vi BIKs bergsprängare och dunkade musik på träningen. Vår nya tränare Tom var hur bra som helst tycker jag och för första gången på länge så var träningen både rolig och lite jobbig. Nu taggar man tills nästa torsdag och tills på söndag!
Just nu skissar jag lite och får väl se vad det blir. Håller på att måla en liten figur som jag har skissat på i skolan flera gånger.
Imorgon är det fredag och det blir nog att spendera dagen/kvällen med Madde, mysen. Jag vet inte riktigt vad vi ska göra men om det blir fint väder ska vi nog förmodlingen ut och gå. Bloggar mer om det imorgon.
Har sovmorgon med så kanske ska ta och göra matten då och sedan chilla. Ta med mig macka till skolan för man blir hungrig när man pluggar matte, haha.
fS

google
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback